Optreden Museum Wierdenland

Afgelopen zaterdag speelde ik op de opening van de tentoonstelling ‘Een Kunstenaarsfamilie’ in Museum Wierdenland in Ezinge. Deze expositie heb ik samen met mijn familie opgezet. Zowel mijn nichten, oma als zus exposeren er.
Op de eerste foto buk ik, want de microfoon stond iets te laag. Op de tweede foto lig ik dubbel. Ik ben vergeten waarom. Op de derde foto beelden we met zijn allen de stamboom uit. Daarna nog wat foto’s voor een indruk van de expo. Het was een bijzonder gezellige dag! Nooit geweten dat ik zo veel familie had!

De expositie is nog te bezichtigen tot 27 maart. Daarnaast worden er ook nog een aantal workshops gegeven. En mijn pa, Jankees Braaksma, geeft ook nog een concert in het museum op 28 februari. Dit in een iets anders straatje, namelijk middeleeuwse muziek op portatief, blokfluit en slagwerk. Samen met zangeres Marian van der Heide. Kijk voor meer informatie op www.wierdenland.nl

 

DSC_0324

DSC_0330

DSC_0331

P1230823

DSC_0284

DSC_0306

Leave a Reply

