Kijkje in de studio

Zo hej! De hele dag lekker gitaarpartijen opgenomen in Zwollywood. Bij Sander’s Sound & Recording.
Inmiddels staan er al vijf nummers op de tape. Het schiet al op. Langzaam maar zeker staat alles er bijna op.
En er zijn trouwens ook nieuwe Nederlandse liedjes in de maak. Mooie dingen. Overigens ben ik de komende tijd niet tot weinig aan het optreden omdat ik dus druk ben met nieuw materiaal schrijven en spul opnemen en omdat ik de muziekregie ga doen bij het jongerenproject Dichterbij van NNT.
Zo dan weten jullie dat ook weer. Toch weer een zeer informatief berichtje dacht ik zo.
Hier nog een mooie foto van een super geconcentreerde Mij(ke) in het washok. Best mooie akoestiek vond ik. Alleen de buurman ging steeds boren, dat was wat minder.

12699103_1257519004261913_1580018579_o

Leave a Reply

