Video Run down The river

Eindelijk maar dan toch. Daar is ‘ie dan! Ongeveer een jaar terug trad ik op met een orkest van het conservatorium. Onder begeleiding van Kim Janssen leerde ik arrangeren voor dit orkest.
Dit is het resultaat. Opgenomen in de Waalse Kerk in Leeuwarden.
Er zit een klein foutje in de titel, maar dat doet er niet toe. Ik ben best wel een beetje trots op het resultaat. Ik luister het nu terwijl ik uit het raam staar naar de dwarrelende sneeuwvlokken. En ik word er helemaal gelukkig van. Net als toen ik het voor het eerst met dat orkest speelde. Echt een bijzonder moment was dat.
Video Run down the river

Leave a Reply

